top of page

Regulamin Świadczenia Usług przez StayInfo

I. Postanowienia Ogólne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług przez StayInfo z siedzibą w Warszawie, zwanej dalej Rental Consulting Spółkę z ograniczoną odpowiedzialności, na rzecz Klienta.

  2. Firma świadczy usługi związane z legalizacją pobytu cudzoziemców na terenie Polski, w tym m.in. pomoc w uzyskaniu meldunku, karty pobytu, zezwoleń na pracę oraz inne usługi związane z administracją i prawem imigracyjnym.

  3. Korzystanie z usług Firmy jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

II. Zakres Usług

  1. Firma oferuje następujące usługi: a. Pomoc w uzyskaniu meldunku. b. Pomoc w uzyskaniu karty pobytu. c. Pomoc w uzyskaniu zezwoleń na pracę. 

d. Porady prawne związane z legalizacją pobytu. 

e. Inne usługi administracyjne i konsultacyjne dla cudzoziemców.

III. Zasady Świadczenia Usług

  1. Usługi są świadczone na podstawie umowy zawartej pomiędzy Firmą a Klientem.

  2. Klient zobowiązuje się do dostarczenia Firmie wszelkich niezbędnych dokumentów oraz informacji potrzebnych do realizacji usługi.

  3. Firma zobowiązuje się do zachowania tajemnicy zawodowej oraz do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

IV. Warunki Płatności

  1. Ceny za poszczególne usługi są określane indywidualnie i podawane Klientowi przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

  2. Płatność za usługi może być dokonana przelewem bankowym lub gotówką, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.

  3. W przypadku rezygnacji z usługi przez Klienta, Firma zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za dotychczas wykonane czynności.

V. Prawa i Obowiązki Klienta

  1. Klient ma prawo do: 

a. Uzyskania pełnej informacji na temat świadczonych usług. 

b. Korzystania z usług Firmy zgodnie z niniejszym regulaminem. 

c. Rezygnacji z usługi w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem postanowień dotyczących płatności.

  1. Klient zobowiązuje się do: 

a. Terminowego dostarczenia wszelkich niezbędnych dokumentów. 

b. Uiszczenia opłat za świadczone usługi zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie. 

c. Informowania Firmy o wszelkich zmianach w swojej sytuacji prawnej, które mogą mieć wpływ na realizację usługi.

VI. Odpowiedzialność

  1. Firma nie ponosi odpowiedzialności za decyzje administracyjne wydane przez organy państwowe w sprawach dotyczących cudzoziemców, jeśli decyzje te wynikają z przyczyn niezależnych od Firmy.

  2. Firma zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby świadczone usługi były realizowane z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

VII. Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące świadczonych usług.

  2. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres siedziby Firmy lub drogą elektroniczną na adres office@stayinfo.pl.

  3. Firma rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku postępowania reklamacyjnego.

VIII. Postanowienia Końcowe

  1. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O zmianach regulaminu Klient będzie informowany z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

  3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 23 lipca 2024 r.

bottom of page