Regulamin Świadczenia Usług przez StayInfo
I. Postanowienia Ogólne
-
Regulamin określa zasady świadczenia usług przez StayInfo z siedzibą w Warszawie, zwanej dalej Rental Consulting Spółkę z ograniczoną odpowiedzialności, na rzecz Klienta.
-
Firma świadczy usługi związane z legalizacją pobytu cudzoziemców na terenie Polski, w tym m.in. pomoc w uzyskaniu meldunku, karty pobytu, zezwoleń na pracę oraz inne usługi związane z administracją i prawem imigracyjnym.
-
Korzystanie z usług Firmy jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
II. Zakres Usług
-
Firma oferuje następujące usługi: a. Pomoc w uzyskaniu meldunku. b. Pomoc w uzyskaniu karty pobytu. c. Pomoc w uzyskaniu zezwoleń na pracę.
d. Porady prawne związane z legalizacją pobytu.
e. Inne usługi administracyjne i konsultacyjne dla cudzoziemców.
III. Zasady Świadczenia Usług
-
Usługi są świadczone na podstawie umowy zawartej pomiędzy Firmą a Klientem.
-
Klient zobowiązuje się do dostarczenia Firmie wszelkich niezbędnych dokumentów oraz informacji potrzebnych do realizacji usługi.
-
Firma zobowiązuje się do zachowania tajemnicy zawodowej oraz do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
IV. Warunki Płatności
-
Ceny za poszczególne usługi są określane indywidualnie i podawane Klientowi przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
-
Płatność za usługi może być dokonana przelewem bankowym lub gotówką, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
-
W przypadku rezygnacji z usługi przez Klienta, Firma zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za dotychczas wykonane czynności.
V. Prawa i Obowiązki Klienta
-
Klient ma prawo do:
a. Uzyskania pełnej informacji na temat świadczonych usług.
b. Korzystania z usług Firmy zgodnie z niniejszym regulaminem.
c. Rezygnacji z usługi w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem postanowień dotyczących płatności.
-
Klient zobowiązuje się do:
a. Terminowego dostarczenia wszelkich niezbędnych dokumentów.
b. Uiszczenia opłat za świadczone usługi zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
c. Informowania Firmy o wszelkich zmianach w swojej sytuacji prawnej, które mogą mieć wpływ na realizację usługi.
VI. Odpowiedzialność
-
Firma nie ponosi odpowiedzialności za decyzje administracyjne wydane przez organy państwowe w sprawach dotyczących cudzoziemców, jeśli decyzje te wynikają z przyczyn niezależnych od Firmy.
-
Firma zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby świadczone usługi były realizowane z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
VII. Reklamacje
-
Klient ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące świadczonych usług.
-
Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres siedziby Firmy lub drogą elektroniczną na adres office@stayinfo.pl.
-
Firma rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku postępowania reklamacyjnego.
VIII. Postanowienia Końcowe
-
Firma zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O zmianach regulaminu Klient będzie informowany z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
-
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 23 lipca 2024 r.